Nu lovar jag att uppdaterinegn kommer ta fart !

Förlåt för att jag inte bloggat, men nu ska tamejfan uppdateringen ta fart ! Hur mår ni ? Jag mår jätte bra. Tänkte dra en veckoresume´:

Måndags : Skola : Jag börjar också tjaffsa med Emelie och Felicia dom falska fittorna :).
Tisdags: Skola även denna dag. Tjaffsade ännu mer med E&F och hamnade i slagsmål.
Onsdag: Komemr inte ihåg.
Torsdag: Skola på dagen. Öppet hus på kvällen.
Fredag: Ledig. Bio med Linnea, Vi såg It's complicated, toppen (Y)
Lördag: Bara varit hemma, städat lite .
Söndag: -

                                    

Kommentarer
Postat av: felicia

Du är en falskfitta din hora :)

2010-01-24 @ 00:44:50
URL: http://flicianord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Feeeeettooooooooooooooooo

2010-02-01 @ 20:11:54
Postat av: tH

så jävla omoget av dig sophie och skriva falska fittor,

sen kan,man ju undra här vem som är mest falsk!

inte är det dom iallafall. :)

stå förfan för vad du gjort! och sluta sprid saker som inte ens stämmer- ta reda på fakta! innan du öppnar käften.

2010-02-14 @ 18:21:52
Postat av: Veronica

Länge sen du va inne va? :P haha .

2010-03-10 @ 19:40:14
URL: http://bajenalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0