Sophie - What we like, and what we dont like

Nu är jag tillbaks i denna härligt falska blogg värld, ME LIKE. Min förra blogg var det problem med så nu är jg här och jag lovar att jag ska vara helt seriös med min blogg ! ;D Nu tänkte jag ta en lite What we like, and what we dont like : HISS OCH DISS ;)



Ig på ett prov:
Finns det något värre än att titta ner på ett papper och se att det står IG ?
Nej man blir bara besviken på sig själv. Fy..

Vintern:
Kallt, blött och massa varma jobbiga kläder.

Rökning:
Jag är själv rökare, och det finns inte någonting med det som är bra.



Ärliga människor:
Dom som står för det dom sagt/gjort, massor av creed till er.

Skolan:
Ja, visst det är jobbigt och tråkigt.. Men att gå i skolan är bra, och nyttigt.

Musik:
Nu kommer vi till min favorit del av livet..
Musiken.
Den är så skön att bara drömma sig bort i och kan beskriva så mycket känslor.

Ja ni människor det var allt just nu.. Men hade tänkt sitta här ett tag så ni får höra mer av mig senare. ´
Puss och Kram/ Sophie



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0